Сустрэча прайшла ў цёплай добразычлівай абстаноўцы. Святлана Мікалаеўна прапанавала невялікую экскурсію па будынку старога корпуса педуніверсітэта, пазнаёміла з інфармацыяй наконт паступлення абітурыентаў на пэўныя факультэты па пэўнай спецыялізацыі дадзенай навуковай установы, стараючыся даць карысныя парады дзесяцікласнікам у выбары будучай прафесіі.
Што датычыцца тэмы даследчай працы па праблеме стану беларускага гумару на сучасным этапе, то Святлана Мікалаеўна прапанавала да нашага ведама свой зборнік манаграфій пад назвай “Стаўленне і развіццё сатырычных традыцый ў беларускай літаратуры: стылявыя плыні, жанравы аспект”. Выказала думку аб тым, што сатыра прызначана зрываць з герояў пакровы значнасці, паказваць рэальныя духоўныя каштоўнасці. Святлана Мікалаеўна поўнасцю згодна з нашым меркаваннем наконт праблемы стану сатырычнага жанру байкі на сучасным этапе.
Яна сцвярджае, што нават пры ўсёй вывучанасці дадзенай праблемы, наспела вострая неабходнасць даследаваць гумар як у кантэксце выхавання маральных якасцей моладзі, так і ў тэарэтычным аспекце.
З упэўненасцю можна сказаць, што сустрэча з чалавекам, кампетэнтным па дадзенай тэме, была карыснай і пазнавальнай.
Сустрэча прайшла ў цёплай добразычлівай абстаноўцы. Святлана Мікалаеўна прапанавала невялікую экскурсію па будынку старога корпуса педуніверсітэта, пазнаёміла з інфармацыяй наконт паступлення абітурыентаў на пэўныя факультэты па пэўнай спецыялізацыі дадзенай навуковай установы, стараючыся даць карысныя парады дзесяцікласнікам у выбары будучай прафесіі.
Што датычыцца тэмы даследчай працы па праблеме стану беларускага гумару на сучасным этапе, то Святлана Мікалаеўна прапанавала да нашага ведама свой зборнік манаграфій пад назвай “Стаўленне і развіццё сатырычных традыцый ў беларускай літаратуры: стылявыя плыні, жанравы аспект”. Выказала думку аб тым, што сатыра прызначана зрываць з герояў пакровы значнасці, паказваць рэальныя духоўныя каштоўнасці. Святлана Мікалаеўна поўнасцю згодна з нашым меркаваннем наконт праблемы стану сатырычнага жанру байкі на сучасным этапе.
Яна сцвярджае, што нават пры ўсёй вывучанасці дадзенай праблемы, наспела вострая неабходнасць даследаваць гумар як у кантэксце выхавання маральных якасцей моладзі, так і ў тэарэтычным аспекце.
З упэўненасцю можна сказаць, што сустрэча з чалавекам, кампетэнтным па дадзенай тэме, была карыснай і пазнавальнай.